Taxe de participare – START

TAXE DE PARTICIPARE CONCURS – START – 2018

  • În taxa de participare este inclus accesul la SMIDA JAZZ FESTIVAL în ziua competiției;
  • Taxa de participare reprezintă donție.
  • Pentru confimarea locului și a încadrării într-una dintre grilele de plată, taxa de participare trebuie plătită în maxim 5 zile lucrătoare de la momentul înscrierii.
  • Taxa se plătește în lei (RON) prin transfer bancar (în limita locurilor disponibile).

1. Smida Trail Run, Adventure Run și IT and Innovation Run

  • În perioada de înscriere 01 – 31 mai, taxa de participare este de 120 lei.
  • În perioada de înscriere 01 iunie – 31 iulie, taxa de participare este de 140 lei.
  • În perioada de înscriere 01 – 10 august, taxa de participare este de 150 lei.
  • În taxa de participare este inclus accesul la SMIDA JAZZ FESTIVAL în ziua competiției;

2. Napofarm Family Run

  • Taxa de participare este de 50 lei indiferent de perioada de inscriere.
  • Taxa de participare se va achita doar pentru un concurent adult și pot participa un adult și un copil.
  • Dacă sunteți concurent(ă) și la una dintre cursele Smida Trail Run, Adventure Run și IT and Innovation Run taxa de participare la Family Run nu se mai plătește.
  • În taxa de participare este inclus accesul la SMIDA JAZZ FESTIVAL în ziua competiției;

Atenție!
Înscrierile se închid cand este atinsă limita maximă.
În ziua competiției NU se fac înscrieri pentru adulți.

Persoane fizice – Plată prin transfer bancar (OP):
pasul 1. completați formularul de înscriere online.
pasul 2. plătiți prin OP.
pasul 3. așteptați e-mailul de confirmare.
După finalizarea plății, validăm și confirmăm înscrierea dumneavoastră.

Coordonate bancare:
Clubul Sportiv Atletic Cluj
str. Șesul de sus nr. 176, Floresti, jud. Cluj
CUI/CIF: 31506866
Banca Transilvania
IBAN: RO66BTRL RONC RT02 0968 8801

Persoane Juridice – Plată prin transfer bancar (OP)
Companiile / organizațiile / persoanele juridice care doresc să plătească printr-un singur OP și să primească o singură factură pentru taxele tuturor persoanelor care reprezintă compania, vor urma pașii următori:
1. Înscriere – fiecare alergător se înscrie individual online;
2. Solicitare factură – administratorul grupului trimite lista celor înscriși (nume, prenume, cursa) și datele de facturare la race[at]atleticcluj.ro;
3. Factura este emisă și trimisă înapoi prin e-mail;
4. Plata – compania /organizația /persoana juridica plătește prin OP;
5. Validare – înscrierile incluse în lista primită sunt validate și confirmate după ce plata este finalizată.

Coordonate bancare:
Clubul Sportiv Atletic Cluj
str. Șesul de sus nr. 176, Floresti, jud. Cluj
CUI/CIF: 31506866
Banca Transilvania
Cont IBAN: RO66BTRL RONC RT02 0968 8801

Înscrierea este validă doar după ce plata este finalizată și confirmată de către organizator, respectiv atunci când înscrierea apare ca validă online în lista alergătorilor. Înscrierea este anulată și ștearsă automat dacă plata nu este finalizată după 5 zile lucrătoare de la momentul înscrierii. Concurenții pot verifica online situația înscrierii în lista alergătorilor.